دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

دريافت برنامه‌هاي تلويزيون کابلي با نسل چهارم موبايل

تلويزيون

یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷:۰۰


در آينده نزديک کاربران شبکه‌هاي نسل چهارم تلفن همراه مي‌توانند برنامه‌هاي شبکه‌هاي تلويزيوني کابلي را با کيفيت بالا بر روي گوشي‌هاي هوشمند يا تبلت مشاهده نمايند.

وايمکس نيوز- يکي از اپراتورهاي تلفن همراه آمريکا موسوم به وريزون اعلام کرده به زودي سرويسي موسوم به FiOS pay-TV را بر روي شبکه نسل چهارم تلفن همراه خود راه اندازي مي‌کند تا مشترکان شبکه هاي تلويزيوني کابلي بدون نياز به هرگونه ابزار اضافي بتوانند برنامه‌هاي تلويزيوني مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

هنوز جزييات فني بيشتري در اين زمينه منتشر نشده؛ اما به طور قطع ارائه چنين خدماتي مي تواند جايگاه وريزون را در مقايسه با ديگر اپراتورهاي تلفن همراه در بازار مخابراتي ايالات متحده آمريکا تقويت کند. شبکه‌هاي نسل چهارم به طور کلي به اندازه کافي قدرتمند هستند تا داده‌هاي ويديويي را با کيفيت بالا منتقل نمايند؛ اما به نظر مي رسد خدماتي که قرار است از سوي وريزون ارائه شوند با کيفيت بهتري در دسترس علاقمندان قرار مي‌گيرد.

به نظر مي‌رسد درگيري هفته‌هاي اخير وريزون با شرکت ارائه دهنده سرويس محتواي نتفليکس هم در راه‌اندازي خدمات ياد شده تاثيرگذار بوده است. نتفليکس وريزون را متهم به ارائه خدمات اينترنتي با کيفيت پايين کرده بود که اين امر موجب نارضايتي مشترکان فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني اين شرکت شده بود. اما با راه اندازي سرويس ياد شده از سوي وريزون ديگر نمي‌توان چنين ادعاهايي را در مورد کيفيت سرويس‌هاي اين اپراتور مطرح  کرد.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو